pátek 18. září 2015

Natáčky na vlasy

Léto je u konce, přichází podzim a s tím večerní zábavy a plesy. Jsme ženský, chceme se líbit.
Abychom zazářily, potřebujeme také krásný účes. 
Konečně jsou na trhu magické natáčky.
Ty vytvoří nádherný účes vážně jednoduše.
Výsledek je jak od profesionální kadeřnice. 
Nejlepší je na tom to, že to zvládne každá, nelze vlastně nic pokazit, protože se pramen vlasů jen protáhne pomocí dlouhého háčku tunýlkem natáčky, ta se sama smrskne do tvaru lokny, nechá se zaschnout nebo se profoukne fénem a pak se stáhne a je hotovo. 
Vzniknou stejné lokny, které se nechají tak nebo se rozčešou a vznikne krásná nadýchaná "hříva". 
Natočené vlasy na těchto magických natáčkách vydrží déle natočené než vlasy natočené na obyčejných natáčkách. 
Chce to jen první investici zakoupení natáček a trochu zručnosti. 
Když si to vypočtete, zakoupením magických natáček ušetříte spoustu peněz a času, které byste nechala u kadeřníka při každé návštěvě.
Já se tak rozhodla.
Koupila jsem si natáčky na
http://www.natacky.eu/
Mám dlouhé vlasy, tak jsem si koupila extra dlouhé natáčky 55 cm dlouhé a na ofinu kratší. 
Mají tam velký výběr, přišlo mi to rychle bez problému. 
Doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat